Workout 12-23-15

  

Abs and lower body today. 2 hours of lower body workout = jello legs. 

  

A 2 hour workout wasn’t intentional but my father in law drove and that’s the length of his workout. 3x a week for the last twenty years…he’s a former body builder and he’s still in incredible shape thanks to his consistency. I asked him if he ever thought about changing it up and he said “you can’t teach an old dog new tricks” I guess it goes to show you can spend all day trying to find the perfect workout but ultimately what it boils down to is consistently exercising and working your body. 

  
 

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2 thoughts on “Workout 12-23-15

  1. Was ich persönlich für Definitionsphasen gut finde, sind kalte Wannen!
    Ich kenne nur wenige Tipps, die einen so extremen Effekt
    auf die Geschwindigkeit des Blutkreislaufs innehaben. Man selbst
    wird hellwach oder zittert vor Kraft. Mich brachte dies stets in Sportbetätigungseifer.
    Das ist noch nicht alles, mittels eisiger Duschen aktiviert
    man zusätzlich die Umwandlung von hellem zu braunem Fettgewebe!
    Dieses Gewebe verfügt über Mitochondrien, das wieder heißt, dass die Fettzellen somit beginnen, Kalorien zu verbrauchen. Diesen Vorgang nennt man auch Thermogenese.
    Ein erstrebenswerter Nebeneffekt, wie ich finde 🙂
    Mit besten Grüßen
    Moritz

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